Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Több mint tíz évnyi működést követően bezár a Távszámla, a Magyar Telekom saját fejlesztésű online számlafizetési platformja. A megszűnő szolgáltatás helyett a cég a konkurenciának számító Díjnetet javasolja ügyfeleinek, illetve a saját telekommunikációs szolgáltatások számlái befizethetők a Telekom online ügyfélszolgálatán is. A két szolgáltató egyszerű migrációs folyamatot ígér az ügyfeleknek, azaz a regisztrált számlakibocsátók pár kattintással átvihetők a Távszámlából a Díjnetbe - a részletekről e-mailben értesíti a Telekom az érintett ügyfeleket.
A 2005. nyarán indult Távszámla eleinte csak a Telekom számlák (illetve az akkori Matáv-csoporthoz tartozó számlák) online fizetésére, illetve megtekintésére adott lehetőséget, később azonban több közüzemi szolgáltató is csatlakozott a platformhoz, némelyikük azóta ott is hagyta mind a Távszámlát, mind a Díjnetet. A Távszámla jelentősége ugyanakkor csak ebben az évtizedben kezdett el igazán felértékelődni, amikor a szolgáltatók, élükön a Magyar Telekommal, költségcsökkentési okokból az elektronikus számlakezelést kezdték előnyben részesíteni.
A Telekomnál az új ügyfélszolgálati, ügyfélkezelési rendszer elhúzódó bevezetése alatt volt olyan időszak, amikor az ügyfelek bizonyos szolgáltatások számláit csak a Távszámlában tudták online kezelni, mivel a távközlési cég online ügyfélszolgálata nem, vagy csak bizonyos tevékenységekre korlátozódva működött. A Telekom közleménye szerint a Távszámla megszüntetését a "termékportfólió egyszerűsítése" indokolja, illetve az ügyfelek most már minden Telekom-számlájukat egy helyen kezelhetik az online ügyfélszolgálaton, az egységesített Telekom-fiókjukkal, emellett mobilalkalmazással is fizethetnek számlát.
A Távszámlát leváltó Díjnet rendszerének talán éppen ez az egyik legnagyobb hiányossága: a platformhoz egyáltalán nem tartozik mobilalkalmazás, amiben kényelmesen, pár mozdulattal befizethetők a számlák, az ügyfélnek így csak a webes felületen van lehetősége kezelni a számlákat. A Díjnet emellett nem kezel meghatalmazott számlafizetőket, mely a Távszámla egyik kézenfekvő kényelmi szolgáltatása volt azok számára, akiknél lakótárs, netán albérlő kezeli, vagy fizeti a közüzemi számlákat.
A Díjnet ugyanakkor mára gyakorlatilag az összes nagyobb közüzemi számlakibocsátót maga köré gyűjtötte, így ma már 24 kisebb-nagyobb szolgáltató számláit kezeli a rendszer. A nagyok listájából egyedül az ELMŰ-ÉMÁSZ csoport hiányzik, mely éppen egy éve, botrányos körülmények közt hagyta ott az online számlafizetési szolgáltatást.
Forrás: http://www.hwsw.hu/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Eltörli a roamingdíjakat a Vodafone
Négymillióból csak százezren mondhattak nemet eddig a díjemelésre
Kiderült, mire készül a Telekom