Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Forgalomba áll az első vezetőfülke nélkül közlekedő szerelvény az M4 vonalon – közölte a BKV Zrt.
Csütörtök reggeltől a fővárosban közlekedőknek egyedülálló utazási élményben lehet részük ugyanis forgalomba állt az első olyan szerelvény az M4 vonalon, melynek ideiglenes vezetőfülkéinek elbontásával a vonat szélvédőjén keresztül különleges rálátás nyílik a metróalagútra.
A vezetőfülkék elbontása miatt a fülkét az utastértől elválasztó válaszfal és a vezetőülés eltűnt,
így a vonat befogadóképessége kismértékben nőtt.
A vezetőpult és az azon található kezelőszervek – a jelenlegi állapotnak megfelelően – megmaradtak, azonban egy zárható fedél takarja azokat. A vezetőfülkék elbontása folyamatosan történik, év végéig az utolsó vezetőfülke nélküli szerelvény is forgalomba áll majd.
A szakvélemények, illetve a nemzetközi tapasztalatok egyértelműen azt mutatják, hogy az automata üzemmód – többek között az emberi mulasztás lehetőségének kizárásával – lényegesen biztonságosabb a hagyományos vonatvezérlésnél, nem véletlen tehát, hogy a világ és Európa számos nagyvárosában üzemel már automata metró, az utasok legnagyobb megelégedésére.
Forrás: http://www.origo.hu/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!