Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A csomópontokat elhagynák, a biztonság helyett a gyors befejezésre törekednének az M4-es autópályánál – írja a Népszabadság.
A lap hétfői számában azzal riogat, hogy a kormány a létező legolcsóbban akarja befejezni a sztráda építését, amiből eddig 60 milliárd forintnyi munkát végeztek el.
A külön szintű csomópontok helyett például szintbeli kereszteződésekbe futhatna be az irányonként két-két forgalmi sávos út. Vagyis az M4-esen akár lámpás kereszteződéseket is létesíthetnek. Így pedig a felüljárók helyett sebességkorlátozások lehetnek az M4-esen.
Az óránként 130 kilométeres sebességre tervezett sztráda egyes szakaszain még a nyolcvanért is büntetnek majd. A „filléres” építkezésnek nemcsak a felüljárók, a leállósávok is áldozatául eshetnek – a lap szerint ezt is "kispórolnák".
Forrás: http://www.blikk.hu/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
M4-es autópálya - meg kell szüntetni a támogatási szerződést