Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Lássuk, hogy hazánkban mire használjuk leginkább a mobiltelefonokat!
A Telenor 500 fő megkérdezésével végzett kutatást a felhasználók
okostelefonokhoz kapcsolódó szokásairól. A felmérésből kiderült, hogy
majdnem annyit használjuk a telefont böngészésre, mint telefonálásra, és
a chat népszerűbb, mint az SMS. Az emberek fele napi szinten használja
zenehallgatásra mobilját, a videotelefonálás viszont még mindig nem
terjedt el hazánkban.
A kutatás során a szolgáltató elsősorban
arra volt kíváncsi, hogy a hazai mobilozók mire és milyen gyakran
használják telefonjukat, illetve mennyire elégedettek a
szolgáltatójukkal. A legnépszerűbb mobiltelefonos tevékenység - nem
meglepő módon - a telefonálás lett. Azonban az internet egyre növekvő
szerepét mutatja, hogy a második helyre 91%-al a böngészés került, a
chatelés (85%) pedig jelentősen megelőzte az SMS-küldést (64%). Az
okostelefonok a 21. század svájci bicskái: a felhasználók 88%-a
fényképezik, 72%-a zenét hallgat, 68%-a híreket olvas, 60%-a navigál,
41%-a videókat is néz mobilján.
A telefon mára életünk
nélkülözhetetlen részévé vált: a válaszadók több mint a fele (58%)
gyakorlatilag állandóan, napi 5-6 órán át használja a telefonját, míg
mindössze 3%-uk gondolja azt, hogy a telefon nem játékszer, ezért csak
akkor használja, ha szükség van rá. A megkérdezettek 97%-a telepített
már legalább egy alkalmazást telefonjára, harmaduk (34%) pedig 20-nál is
többet. Az alkalmazások népszerűségi rangsorát a Facebook vezeti
55%-kal, amit csak saját csevegő programja, a Facebook Messenger tudott
megközelíteni 41%-os eredménnyel. A dobogó harmadik fokára a YouTube
(31%) került, a pontszerző helyeket pedig a Gmail (30%), a Viber (25%)
és az Instagram (18%) foglalták el.
Az okostelefonon alkalmazást használók 81%-a Wi-Fi-n és mobilneten is
internetezik, 12% csak WiFi-n, míg 5% csak mobilneten. A válaszadók
harmadának (33%) 500 MB-os csomagja van, de közel ugyanennyien (32%)
rendelkeznek 1GB-os, vagy annál nagyobb mobilnet tarifával is. Zenét
elsősorban útközben (68%) hallgatnak az emberek, de nagyon sokan
választják a kikapcsolódásnak ezt a formáját házimunka (36%), illetve
tanulás vagy munka (29%) közben is. Televíziót, videókat ugyanakkor
elsősorban az otthonukban nézik (72%) a felhasználók, munka vagy tanulás
közben csupán 16%, míg útközben 12%.
Úgy tűnik, a férfiak
alaposabban kiaknázzák a telefonjukban rejlő képességeket, hiszen 81%-uk
használ alkalmazásokat a telefonján, szemben a nők 61%-ával. A férfiak
közel felének (44%) 20-nál is több alkalmazása van, a nők közül csak
minden ötödik tölt le ennyi appot (19%). A mobilos videó- vagy
tévénézés, a navigáció vagy címkeresés és a mobilvásárlás is erőteljesen
férfias tevékenységnek számít. A nők 44%-ával szemben a férfiak 69%-a
használja navigálásra telefonját. A videók esetében 26% és 49%, míg a
vásárlásnál 16% és 36% a két érték. Látható az is, hogy a nők sokkal
kevésbé érdeklődnek készülékük képességei iránt. Több mint negyedük
(28%) nem tudja, hogy 2G-n, 3G-n vagy 4G-n netezik, szemben a férfiak
7%-ával, és közel ugyanekkora hányaduk (23%) nem ismeri mobilinternet
csomagjának kapacitását - ez az érték a férfiak esetében mindössze 3%.
Forrás: http://mobilport.hir24.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Négymillióból csak százezren mondhattak nemet eddig a díjemelésre
Új szelfirekord született
Ezért drágább nálunk a mobilozás
Tízszer annyi baktérium van mobilon, mint WC-deszkán