Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Erőteljesen emelkedik az online bevásárlások aránya Magyarországon:
2014-ben már csaknem a háztartások negyede vásárolt legalább egy
alkalommal napi fogyasztási cikket interneten. A legkeresettebb termékek
a netes vásárlásnál a kozmetikumok, az állateledelek és az ásványvíz,
de egyre többen szerzik be online a frissárut, tejtermékeket is. Az
ismertebb márkákat még mindig szívesen választják, de egyre kelendőbbek a
saját márkás termékek is - mondta el dr. Kozák Ákos, a GfK Hungária
Piackutató Intézet igazgatója, a Budapesti Gazdasági Főiskola docense
egy, a napokban megrendezett kereskedelmi konferencián.
Míg
2012-ben a magyar háztartásoknak mindössze 2%-a vásárolt napi
fogyasztási cikkeket online is, addig 2014-ben már 23%-uk. A vásárlók
többet is költenek a virtuális térben egy bevásárlás alkalmával, mint az
üzletekben: az átlagos online bevásárlókosár mérete háromszorosa az
"offline" kosárénak - emelte ki dr. Kozák Ákos.
Bár továbbra is az ismert, megbízhatóbbnak tartott brandeket keresik a
hazai vásárlók, erőteljesen nő a bizalmuk a saját márkás termékek iránt
is. Míg 2013-ban csupán az online vásárlások 5%-át tették ki a saját
márkás termékek, 2014-re 12%-ra nőtt az arányuk a vásárlói kosarakban. A
BGF docense előadásában kiemelte, egyre szívesebben vásárolunk online
friss árut és tejterméket, a netes vásárlók körében a legkeresettebbek a
kozmetikumok, az állateledelek és az ásványvíz.
"A visegrádi
országok közül hazánkban a legmagasabb (1%) az online vásárlások aránya a
napi fogyasztási cikk kereskedelemben; Csehországban 0,8%,
Lengyelországban 0,6%, Szlovákiában pedig 0,4% a netes bevásárlások
aránya. Eltérés mutatkozik továbbá a bevásárlások időbeni megoszlását
illetően is. Míg Szlovákiában, Csehországban és Lengyelországban főként
pénteken és szombaton emelkedik meg az online bevásárlások száma, addig
hazánkban hétfőn vásárolnak a legtöbben interneten keresztül" - tette
hozzá a szakértő.
Forrás: http://technet.hir24.hu/
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Vasárnap nyitva vagy zárva ???
Internet vs. televízió
Kedvező változás a kutakon
Új internetes veszélyeket hoz magával a 2017-es év