Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Dél-Koreában 30 kilométernyi kerékpárutat fedtek le napelemekkel. Sokkal hatékonyabb, mint az eddigi megoldások.
Egy éve írtunk a napelemes útburkolatról, amire már több mint 2 millió dollárt dobtak össze az indiegogo-n, de ez a módszer még csak tesztfázisban van. Hollandiában is épül már az út alá dugott panelekből egy rövid szakasz. Dél-Koreában másként állnak a környezetbarát energiatermeléshez. A Daejeonból Sejongba vezető 2x3 sávos sztráda közepén futó kerékpárút 30 kilométeres szakaszát napelemekkel fedték le. A tető nem csak áramot termel, hanem védi a bringásokat a naptól és esőtől.
Kérdés, jó ötlet-e a kerékpárutat a sztráda közepére építeni, ahol a gépjárműforgalom miatt amúgy is nagyobb a légszennyezettség, valamint egy esetleges karambol is komoly következményekkel járhat. Koreában 10 lakosra 7 kerékpár jut, de főleg kedvtelésből használják őket, a lakosoknak csak 2,5%-a közlekedik bringával. Összehasonlításul: Magyarország Európában a harmadik helyen áll a rendszeres kerékpárhasználatban, a megkérdezettek 22%-ának ez a legkedveltebb közlekedési eszköze. A bringások számának növekedése az őket ért balesetek számának csökkenésével jár.
Forrás: http://index.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Bekapcsolták a világ legnagyobb napelemfarmját