Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Napi hírek közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Napi hírek vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
9 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
Soha nem állt garázsban, 38 év alatt 1000 dollárt költöttek a javítására, de az 1957-es évjáratú Chevrolet pickup még mindig megy. Most épp nyugdíjba, tulajdonosával együtt.
A húszas évei elején járó Bob Sportel a prinsburgi termelőszövetkezetnél kezdett dolgozni, és sürgősen kellett neki egy autó, amivel munkába tud járni. Jobb híján az egyik, terményt hozó farmertől vásárolta meg annak leharcolt, 1957-es évjáratú Chevy pickupját a hetvenes évek elején. Nem volt egyszerű az eset, a gazdálkodó nem fogadta el az 50 dolláros ajánlatot, ragaszkodott a teljes, 75 dolláros vételárhoz.
Szükségmegoldásnak indult, Sportel úr úgy volt vele, hogy pár év múlva amúgy is a roncstelepre küldi majd a hetvenes évek elején is már borzasztóan korrodált járművet; ehhez képest most, 38 évvel később együtt vonulnak nyugdíjba. Az évek során egyre több karosszéria kitt és ragasztószalag került az autó külsejére-belsejébe, de a technika működött, úgyhogy az autó is maradt. Itt most egyébként azt a technikai szintet kell érteni, ahogy Sportel úr megvásárolta a pickupot, a sebességmérő (és a mérföldszámláló) például soha nem működött az elmúlt 38 év alatt. A négy évtized alatt 1000 dollárt költött a hibák javítására a tulajdonos, persze a karbantartáson nem spórolt: évente négyszer cserélt olajat. A karosszéria egyébként ahhoz képest nem is néz ki rosszul, hogy soha nem állt fedett helyen az autó, amely munkagépként, egy farmon kezdte földi pályafutását...
Forras: automotor.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Mit érdemel a nem fagyálló fagyálló?
Péntekig már ne tankoljon, ha nem muszáj
Biztonságban utazik a gyereked? Itt a nagy ülésteszt
Szerdától drágul a benzin!!!