Kovács Géza üzente 8 éve
Kedves Molnár József!
Tényleg úgy gondolod, hogy mindezért a traffipax a hibás? Hiszen Erre a posztra írtál.
Vagy inkább úgy gondolod, hogy az önmagát kisembernek nevező, kisebbségi komplexusban szenvedő paranoid, pszichopata is álljon be az általad felsoroltak közé?
Akkor is így gondolnád, ha ezek miatt kerülnél balesetveszélybe, miközben az unokád ott ül a kocsidban?
Szerintem még egy okkal több, hogy kiszűrjük ezeket a taplókat.
Szép napot!
Kovács Géza üzente 8 éve
Kedves Rabbit Father!
Egy traffipaxnak csupán annyi a dolga, hogy a közúti szabálytalanságokat lássa és dokumentálja, nem holmi lehetséges korrupciót.
Nem tudom, ki hogy van vele, de én például kurv@r@ utálom, a vezetés közben telefonáló, a piroson áthajtó, a buszsávban a többiek elé sunnyogó, vagy épp agresszíven mindenkit leszaró barmokat, meg a notórius szabálytalankodókat, akik azt hiszik, hogy nekik mindent szabad, mert biztosan mindenki más is ezt csinálja.
Na ezekre nincs szükség az utakon, én kimondottan örülök az új traffipaxoknak.
Mi több, nem rég olvastam, hogy az úrvezetők közel 70%-a fél amikor be kell szállnia a kocsiba vezetni.
Nos, ezeket egy pszichológiai teszttel kellene kiszűrni, mert ők is potenciális balesetforrások.
Tóth Dezső üzente 10 éve
szentirmai tibor üzente 10 éve
Épp ma láttam a Spectrum- on az új lencséről szóló filmet amiben bemutatták, 5 centitől három km-ig tiszta képet tud adni az új műanyag lencse. És ez még nem minden 3D-s filmet is tud egy lencsével. Az új évszázad legnagyobb találmánya lesz!!!
Lakinger Béla üzente 10 éve
Huszár Zsolt üzente 10 éve
"Az alagútban a megengedett legnagyobb sebesség a személygépkocsik számára 80 km/h volt. A mérés bevezetését követő első évben a járművezetők jogkövető magatartása (és a büntetéstől való félelmük) következtében az átlagsebesség több mint 10 km/h-val csökkent (85 km/h-ról 75 km/h alá). A mérések bevezetéséről tartott médiakampányt követően rohamosan csökkent az átlagsebesség az alagútban (egészen 77 km/h-ra), majd később beállt egy viszonylag állandónak tekinthető értékre (73 km/h)."
"Az átlagsebesség, valamint a segességkülönbségek csökkenéséből fakadóan nem maradt el a közlekedésbiztonsági hatás sem (2/5).
Sérüléses balesetek aránya -33,3 %
Halálos és súlyos sérültek aránya -48,8 %
Könnyű sérültek -32,2% "
Huszár Zsolt üzente 10 éve
"csontó gyula üzente 1 perce
szerintem az indokolatlanul lassan hajtók 90 helyett 60-70 sokkal nagyobb veszélyt jelentenek a közlekedésben, mint a 100 110-el autózók sokszor ők kényszerítik bele az embert a szabálytalanságba őket nem büntetik neem mérik ,pedig ugyan úgy vagy még szigorúbban kellene büntetni Csonto Gyula"
A "szerintem" nem tény. A baleseti statisztikák és elemzések nem igazolják állításodt. Azt viszont, hogy 10 % sebességcsökkenés több mint 30 %-kal csökkenti a balesetek számát.
csontó gyula üzente 10 éve
szerintem az indokolatlanul lassan hajtók 90 helyett 60-70 sokkal nagyobb veszélyt jelentenek a közlekedésben, mint a 100 110-el autózók sokszor ők kényszerítik bele az embert a szabálytalanságba őket nem büntetik nem mérik ,pedig ugyan úgy vagy még szigorúbban kellene büntetni Csonto Gyula
Huszár Zsolt üzente 10 éve
"
Kovács Béla üzente 1 napja
Vajon a mostani trafipax jelzők ezeket is érzékelik? Mert akkor mégis csak veszek egy ilyen kijelzőt . Az interneten állandóan hirdetik és legális a használataa.
A fene essen beléjük!"
Aki ennyire tudatosan készül a gyorshajtásra, azt duplájára kellene büntetni. :-)
Huszár Zsolt üzente 10 éve
Huszár Zsolt üzente 10 éve
"Rabbit Father üzente 1 napja
remélem azt is látják hogy mikor mutatok nekik egy szép nagy lóf...t :)
ez baromira kell bezzeg a korrupció az nem gond ?"
De, a korrupció is gond. A betörés is ,a rablás is , a lopás is. MEG a sebességtúllépés (a halálos végű közlekedési balesetek többsége emiatt következik be. MEG gond, ha buszsávban mész. MEG az is ha nem indexelsz. stb.
Szóval lengess csak be és fizess.
marton lajos üzente 10 éve
Kaszás Zsolr üzente 10 éve
Erre szükség is van! Elég sok a paraszt az utakon! Lehetne sorolni sa kézben tartott telefonoktól kezdve! A jelzés legális, a blokkoló viszont nem, és azt le is foglalják. A használata viszont egyértelmű, mert ha blokkol, azt a trafi is visszajelzi. Forgalmi helyzetből ritka az a szabálysértés, amit el lehet követni, erre fölösleges hivatkozni. A legtöbb szigorú szabálysértés nem ilyen. Szabályosan közlekedő nem tud balesetet okozni, és szabályosan közlekedőt büntetni sem fogják, aki viszont képtelen betartani a lakotton 50-et, telefonnal vezet (vagyis menőzik, mert kézben levő telefonnal senki nem tud vezetni), nem engedi át a gyalogost zebrán vagy kanyarodásból, záróvonalon, ködben, kanyarban előz, fizessen - a jelenlegi bírságoknál jóval többet. Még kevesellem is s bírságokat!
Molnár József üzente 10 éve
A kis átlagember néha véletlenül, vagy forgalmi helyzetből adódóan szabályt sért, a gatyája is rámehet, de a nagy luxuskocsikban ülők meg minden gond nélkül kicsengetik a több százezres, akár milliós büntiket is. Továbbá javasolnám a rendőrautókba szerelni egy saját figyelőkamerát, mert nagyon gyakori a rendőrök szabálysértése is!! Záróvonal átlépés, irányjelző nélküli kanyarodás, telefonálás vezetés közben, öv nélkül, villogó használata csak addig amíg a piroson átmegy... Kézifékes kanyarodást is a konkrét példaként tudom sorolni...
Rozman András üzente 10 éve
Kovács Béla üzente 10 éve
Vajon a mostani trafipax jelzők ezeket is érzékelik? Mert akkor mégis csak veszek egy ilyen
kijelzőt . Az interneten állandóan hirdetik és legális a használataa.
A fene essen beléjük!
Rabbit Father üzente 10 éve
remélem azt is látják hogy mikor mutatok nekik egy szép nagy lóf...t :)
ez baromira kell bezzeg a korrupció az nem gond ?
felhasználó blokkolása
törlés